قوانین و مقررات : 

کلیه اصول و رویه های گالری فرداد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است ودر مقابل، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

توجه داشته باشین در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های گالری فرداد تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سرویس مهلت تست گالری فرداد:

گالری فرداد این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها شامل 3 روز گارانتی استرداد و 7 روز گارانتی تعویض پس از تحویل باشند. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش گالری فرداد کنترل و بررسی می شود و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود.همچنین این سرویس اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود.

برای استفاده از این سرویس دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به محصول، هزینه های آن بر عهده مشتری است و گالری فرداد در این خصوص هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.واحد کنترل کیفیت قبل از بسته بندی مرسولات با دقت بالایی آن ها را بررسی نموده و در صورت اطمینان از سلامت کالا و تطابق آن با سفارش ثبت شده نسبت به ارسال آن اقدام می نماید.با این وجود در صورتی که کالای سفارش داده شده مغایر با کالای تحویلی به مشتری باشد مشمول این سرویس می شود و مشتری موظف است تا 3 روز کارشناسان فرداد را مطلع کند.